Home » ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ » EKΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΓΕΝΕΤΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

EKΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΓΕΝΕΤΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού της συλλογικής επιστημονικής και επαγγελματικής έκφρασης των συλλογικών φορέων Γενετιστών στην Ελλάδα, οι υπογράφοντες συνάδελφοι, καταθέτουν στο ΔΣ του Συνδέσμου Ιατρικών Γενετιστών  Ελλάδας (ΣΙΓΕ) τις προτάσεις τους με αίτημα την κοινοποίηση σε όλα τα μέλη του ΣΙΓΕ.

Η πρόταση αυτή διαφέρει απο εκείνη της οριακής πλειοψηφίας του ΔΣ του ΣΙΓΕ (3 υπέρ/2 κατά) η οποία προβλέπει διάλυση του ΣΙΓΕ, και δημιουργία ενός συλλογικού φορέα με τακτικά μέλη ΜΟΝΟ όσους (62?) έχουν τον τίτλο ειδικότητας του Εργαστηριακού Γενετιστή. Σϋμφωνα με αυτή προτείνεται η αλλοίωση – απο την περιστασιακή πλειοψηφία- οι σκοποί του ΣΙΓΕ και εξειδικεύονται οι όροι για τακτικά μέλη που σημαίνει ορισμένοι συνάδελφοι θα διαγραφούν, ορισμένοι θα “υποβιβαστούν” σε δόκιμα μέλη (!!!) και βέβαια συλλογικός φορέας Γενετικής Ανθρώπου ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ! 

Έχοντας διατελέσει πρόεδρος και μέλος ΔΣ για κάποιες θητείες στον ΣΙΓΕ, εκτιμών οτι πρόκειται κατά την γνώμη μου για πράξη αν οχι παράτυπη τουλάχιστον αντιδεοντολογική που θα λειτουργήσει διασπαστικά και πολωτικά στο μικρό αριθμό των γενετιστών της χώρας μας.

Στον αντίποδα αυτής της λογικής και πρότασης κοινοποείται η πρόταση που ακολουθεί και αποβλέπει στον εκσυγχρονισμό της συλλογικής έκφρασης ενίσχυση και διεύρυνση συλλογικού φορέα Γενετικής Ανθρώπου αλλά και δημιουργία φορέα Εργαστηρικών Γενετιστών με τακτικά μέλη οχι μονο όσους “πρόλαβαν” να πάρουν τον τίτλο ειδικότητας, αλλά και όσοι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ! Το “μοντέλο” της πρότασης αυτής -που ακολουθεί- συνάδει πλήρως με εκείνο της Ευρωπαικής Ένωσης Γενετικής Ανθρώπου (ESHG) αλλά και επι μέρους κρατών μελών η μη της ΕΕ και ΗΠΑ!

Παπαδάκης Μάνος

Leave a Reply